وبلاگ میزیتو مدیریت کارها | اهمیت این فرایند و بهترین ابزارها برای انجام آن
میزیتو؛ نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار
میزیتو، بهترین نرم‌افزار مدیریت پروژه آنلاین، ابزار دورکاری و مدیریت کسب‌وکار با رویکرد شبکه‌اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید فرآیندهای سازمانی خود را مدیریت کنید و با همکاران خود در لحظه ارتباط داشته باشید.
بیشتر بخوانید

مدیریت کارها | اهمیت این فرایند و بهترین ابزارها برای انجام آن

منتشر شده در ۲۱ روز پیش

زمان خوانش دقیقه

انتشار ۲۱ روز پیش

خوانش دقیقه

اگر کمبود زمان دارید، مدیریت کارها بهترین رویکرد برای شماست
بسیاری از کسب‌وکارها برای مدیریت پروژه‌های کوچک و بزرگ خود به سراغ رویکردی به نام مدیریت پروژه یا کنترل پروژه می‌روند. چرا که مدیریت یک پروژه چندبخشی با تعداد زیادی عضو به‌هیچ‌عنوان فرایند ساده‌ای ندارد. اما تنها برای مدیریت پروژه‌های بزرگ از این رویکرد استفاده نمی‌شود. بلکه افراد در کسب‌وکارهای کوچک، زندگی شخصی و زندگی کاری خود نیز باید روی کارهایشان مدیریت داشته باشند.

اینجاست که رویکردی به نام مدیریت کارها بیشتر از همیشه اهمیت پیدا می‌کند. اما مدیریت کارها چه معنایی دارد؟ چگونه انجام می‌شود و برای کدام افراد مناسب است؟ در ادامه به تمام این سوالات مهم پاسخ می‌دهیم.
 


چرا باید مدیریت کارها را جدی گرفت؟
افرادی که در طول روز مشغله‌های زیادی دارند و باید چندین کار را به‌صورت همزمان انجام دهند، عموما دچار کمبود زمان می‌شوند. همچنین در صورت مدیریت زمان، ممکن است تمام کارهای آن‌ها به‌صورت بی‌نقص انجام نشود. به همین خاطر مدیریت کارها به شما کمک می‌کند تا روی زمان انجام و کیفیت کارهای خود مدیریتی دقیق و بدون نقص داشته باشید. نباید فراموش کرد که شما باید بتوانید تمام کارهای خود را در کم‌ترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهید. تنها در این صورت است که می‌توانید به اهداف شخصی یا کاری خود برسید و مسیر موفقی در زندگی خود داشته باشید.
با استفاده از رویکرد مدیریت کارها، شما می‌توانید روی زمان خود مدیریت داشته باشید و برای هر کار، به میزان لازم وقت بگذارید. برای مثال اگر یکی از کارهای شما اهمیت چندانی ندارد و یک کار جزئی به‌شمار می‌آید، تنها ۱ تا ۲ ساعت در روز زمان صرف آن می‌کنید. از طرف دیگر برای کارهایی که اهمیت بیشتری دارند و نگاه شما به آن‌ها بلندمدت‌تر است، می‌توانید وقت بیشتری صرف کنید.


کدام افراد باید از رویکرد مدیریت کارها استفاده کنند؟
به‌طور کلی تمام افراد می‌توانند با استفاده از رویکرد مدیریت کارها بهره‌وری خود را افزایش دهند. افرادی که مشغله زیادی ندارند، با استفاده از این رویکرد می‌توانند فعالیت بیشتری در طول روز داشته باشند و نظم بیشتری به امور کاری یا شخصی خود بدهند. برخی افراد نیز به دلیل تنبلی یا مشکلاتی مانند ADHD نمی‌توانند در زمان مناسب کارهای روزانه خود را انجام دهند. این دسته از افراد نیز از کاندیداهای اصلی برای استفاده از این رویکرد به‌شمار می‌آیند.
 
افرادی که مشغله کاری زیادی دارند و یا باید در طول روز کارهای شخصی زیادی انجام دهند، اصلی‌ترین کاندیداهای رویکرد مدیریت کارها هستند. چرا که این افراد باید بیشترین بهره‌وری را در طول روز داشته باشند و از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.


بهترین ابزارها برای مدیریت کارها
قطعا رویکرد مدیریت کارها به تمام افراد پیشنهاد می‌شود. اما صرفا آشنایی با این رویکرد و استفاده از ترفندهای آن نمی‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد. چرا که در این صورت تمام افراد می‌توانستند وظایف خود را در طول روز به شکلی بهینه و بدون تاخیر انجام دهند. اینجاست که شما باید از ابزارهای مدیریت کارها استفاده کنید. این ابزارها با استفاده از انواع نمودارها، تسک‌ها و ... یادآوری‌ها به شما کمک می‌کنند تا از این رویکرد به شکلی بهینه استفاده کنید. در ادامه با یک نرم‌افزار برتر در این زمینه آشنا می‌شویم.


میزیتو؛ یک پلتفرم حرفه‌ای برای مدیریت کارها
یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت کارها که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و به‌صورت اختصاصی برای کاربران ایرانی طراحی شده است، میزیتو می‌باشد. این نرم‌افزار درواقع برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ طراحی شده است، اما شما با انتخاب پلن رایگان میزیتو می‌توانید کار‌های روزانه خود را به شکلی مناسب مدیر‌یت کنید و بیشترین بهره‌وری را داشته باشید. درواقع اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید، میزیتو می‌تواند برای شما یک نرم‌افزار مدیر‌یت پروژه و برنامه‌ریز کار‌های روزانه باشد.
از مهم‌ترین مزایای میزیتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تعریف کارهای روزانه به تفکیک روز و ددلاین
  • قابلیت مدیریت به روش‌های مختلف مانند اسکرام و کانبان
  • برخورداری از تقویم دقیق
  • امکان نگارش یادداشت‌های شخصی

 


میزیتو به شما کمک می‌کند تا به شکل بهینه کارهای خود را مدیریت کنید
در این مطلب با رویکرد مدیریت کارها و اهمیت آن در برنامه‌ریزی انجام وظایف روزانه و بهبود بهره‌وری آشنا شدیم. قطعا اگر به دنبال مدیریت وظایف روزانه زندگی شخصی یا کاری خود هستید، باید از یک ابزار مناسب در این زمینه استفاده کنید.

میزیتو به‌عنوان یکی از برترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه که می‌توان از آن برای مدیریت کارهای روزانه نیز استفاده کرد، می‌تواند به‌خوبی به شما کمک کند تا وظایف روزانه‌تان را به شکلی منظم و بهینه انجام دهید. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی، با کارشناسان ما تماس بگیرید.


سوالات متداول
بهترین اپلیکیشن مدیر‌یت کارها چیست؟
از میان انواع نرم‌افزارهای مدیر‌یت کارها، میزیتو به دلیل پشتیبانی کامل از زبان فارسی، هزینه مناسب و قابلیت‌های فراوان، بهترین اپلیکیشن در این زمینه به‌شمار می‌آید.


مدیریت برنامه های روزانه چگونه به شما کمک می‌کند؟
شما با استفاده از رویکرد مدیریت برنامه‌های روزانه می‌توانید در کم‌ترین زمان، بیشتر وظایف خود را انجام دهید و در نتیجه بهره‌وری بیشتری در طول روز داشته باشید.


آیا تمام افراد به نرم‌افزار مدیر‌یت کارها نیاز دارند؟
بله. حتی اگر فرد فعالی نیستید و مشغله‌های زیادی ندارید، این نرم‌افزارها به شما کمک می‌کنند تا فعال‌تر شوید و نظم بیشتری در انجام وظایف ساده روزانه خود داشته باشید.
 

شاید این مقالات هم برای شما جذاب باشند:
لینک مقاله کپی شد!